Vállalati filozófiánk
A Keller & Kalmbach a minőséget teszi az első helyre. A Keller & Kalmbach minőséggel kíván kereskedni, ez úgy a termékekre, mint magára a kereskedésre is vonatkozik. A Keller & Kalmbach költségek szempontjából a vezető kíván lenni az iparágban. Ahogy a Keller & Kalmbach hatékonyan és racionálisan tervezi meg saját folyamatait, úgy ehhez az ügyfeleket is segítenie kell a szolgáltatásokkal.
A Keller & Kalmbach korrekt partnere kíván lenni ügyfeleinek és beszállítóinak. Az ügyfelekkel szembeni korrektség jelentése: A magas minőségi szint és a legjobb szolgáltatás ellenére sem túlzó árak. A költségelőnyök továbbadása, valamint őszinteség és nyíltság a kommunikációban. És ha minden erőfeszítés ellenére valami mégis rosszul sülne el, a problémát alkalmazkodó módon és gyorsan kell kezelni. Ennek során mind a 20000 ügyfélnek azonos bánásmódban kell részesülnie.
A Keller & Kalmbach Karl Valentin mondása („Mi Öntől függünk, de Ön nem függ tőlünk. Ezt jegyezze meg!”) alapján jó viszonyt kíván ápolni üzleti partnereivel és közben nem szeretné elveszíteni a „kereskedés örömét”. Még a legrosszabb stresszben is kell jutnia időnek a nevetésre vagy egy baráti szóra. A baráti nálunk nem csak az összes folyamat ügyfélbarát kezelését jelenti, sokkal inkább azt, hogy minden ügyféllel barátságosan kell bánni.