text.skipToContent text.skipToNavigation

moveLOG®

Rendelés kezdeményezése: Az üres konténerek áthaladása az RFID kapun


A moveLOG
® az üres konténerek RFID kapun való áthaladásakor rendelést kezdeményez. Minden konténert egyértelmű RFID címke jelöl és így járul hozzá az egyedi ügyféljellemzők azonosításához. Különösen nagy konténerforgalom vagy nagy területű gyártócsarnokok esetén lehet nagy segítség a moveLOG® a beruházási és folyamatköltségek csökkentésében. Az utánpótlás mennyisége minden transzponder esetében egyedileg beállítható. A beépített LED-ek és az RFID kapun levő kijelző optikai rendelés-visszaigazolást / -visszajelzést szolgáltatnak. 

  • A rendszer 2 konténeres Kanban elven alapul
  • Rendelés kezdeményezése az RFID kapun üres konténerekkel történő áthaladással 
  • Idegen cikkek beérkezésének könyvelése lehetséges
  • A rendelési adatok átadása a K&K részére GSM-en keresztül
  • A telepített transzponderek azonosítása és ellenőrzése
  • A rendszer használata a központi raktárban vagy közvetlenül a szerelési helyen
 
  • Helymegtakarítás a gyártóüzem központi helyén történő megvalósítás révén
  • Lehetséges a rendszer távkarbantartása
  • A dolgozó optikai támogatása LED-es kijelzőkkel
  • Konténermosás és újracímkézés minden szállítás előtt
 

A Logtopus lehetővé teszi utánszállítási megbízások automatikus lebonyolítását további beszállítókkal vagy belső pufferraktárakkal. A megoldás a szabványosított interfészeknek köszönhetően gond nélkül beilleszthető az Ön ERP rendszerébe.